Aplikácia Evidencia pokladne je určená na pokrytie činností spojených s
vedením firemnej pokladne. Systém umožňuje vedenie až 99 pokladní v
závislosti od vecného a organizačného členenia vo vnútri organizácie a
podľa typu a počtu tuzemských a valutových zdrojov. Aplikácia zabezpečuje
klasifikáciu a evidenciu zdaniteľných plnení pre účely odpočtu DPH,
združené nahrávanie drobných nákupov, úhrady faktúr s prístupom do
saldokonta, umožňuje vytváranie podkladov pre vzájomné zápočty.
- Vedenie pokladničných kníh predmetným spôsobom
- Valutové i tuzemské pokladne (max 99)
- Tlač pokladničných dokladov
- Možnosť oddelenej predkontácie a zápisu
- Evidencia zdaniteľných plnení v pásmach DPH
- Automatizovaná tvorba nároku na odpočet DPH
- Výbery, prehľady, pokladničné predvahy a rôzne výstupy
- Automatizované prepojenie na účtovníctvo a EDP